eshraghico

طراحی و اجرای اشپزخانه های هوشمند

eshraghico

طراحی و اجرای اشپزخانه های هوشمند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

مطلب راجع به دربهای کلاسیک:

 

درب کلاسیک به عنوان یکی از المان های اصلی در ساختمان ها و خانه های کلاسیک، همواره مورد توجه افراد بوده است. شاید با شنیدن نامکلاسیک ” ، تجمل و شکوه در ذهن تان نقش ببندد. در حقیقت این سبک همواره شکوه و جلال را به تصویر کشیده است.

سبک کلاسیک چیست؟

سبک کلاسیک ریشه در طراحی های قرن 18 فرانسه و انگلیس دارد و از پر طرفدارترین سبکها در بین انواع طراحی های می باشد. مشخصه های اصلی این سبک موارد زیر می باشد:

1. گرمای موجود در طراحی

2.رنگ های تیره ی چوب

3.لوازم برنز و لوستر های گران

4.کف های سنگی یا پارکت های شکیل

5.پرده های لوکس و مبلمان کلاسیک و کوسن های از جنس از ابریشم

6.خطوط منحنی و زاویه دار و رنگ های تیره

همانطور که در مشخصه های سبک کلاسیک ذکر شد؛ گرما یکی از  مهمترین مشخصه این سبک طراحی می باشد. از این رو چوب و دکوراسیون چوبی با توجه به طرح و نقش زیبا و همچنین رنگ منحصر به فرد آن موجب افزایش گرمای محیط می شود. در مجموع می توان گفت با بکارگیری متریال چوب، محیط داخلی سبک کلاسیک شیک تر و لوکس تر به چشم می آید.

شایان ذکر است چوب از ابتدایی ترین و خام ترین مواد در ساخت و تزیین خانه ها می باشد. انسان ها از ابتدای شهر نشینی از چوب برای ساخت ساز و همچنین طراحی داخل منازل استفاده می کردند. از این رو بهره بردن از چوب در طراحی داخلی ساختمان نشان از قدمت سبک طراحی می باشد. از آنجایی که سبک کلاسیک به شدت به حفظ سنت در بطن طراحی خود پایبند است، چوب و درب چوبی متریال مناسبی برای این سبک می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی