eshraghico

طراحی و اجرای اشپزخانه های هوشمند

eshraghico

طراحی و اجرای اشپزخانه های هوشمند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دستگیره‌ها در کابینت نئوکلاسیک :

در سبک نئوکلاسیک، از کابینت‌های دستگیره‌دار استفاده می‌شود. دستگیره‌هایی منحنی با طراحی‌های ساده، آویزان و کلاسیک، بهترین گزینه برای کابنیت‌های نئوکلاسیک است که زیبایی آن را دو چندان باشکوه می‌نماید.

در این سبک استفاده از دستگیره‌های مدرن و بلند که در سبک کابینت مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد، مجاز نیست.

کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای:

از دیگر ویژگی‌های کابینت نئوکلاسیک ، وجود چند کابینت با درب شیشه‌ای است. می‌توانید ظروف تزئینی و دکوری خود مانند چینی‌های طرح‌دار و ظروف سفالی را در این کابینت‌ها قرار دهید تا آشپزخانه شما بیشتر به سبک نئوکلاسیک گرایش داشته باشد. بهتر است این کابینت‌ها دارای نور LED باشند تا اشیاء درون کابینت درخشندگی بیشتری داشته باشد.

وجود جزیره:

امروزه استفاده از کابینت جزیره در آشپزخانه‌های متوسط و بزرگ بسیار متداول است و افراد زیادی ترجیح می‌دهند ازین کابینت دوست‌داشتنی در آشپزخانه‌شان استفاده کنند. وجود جزیره با سبک کابینت نئوکلاسیک منافاتی ندارد و اتفاقا زیبایی آن را بیشتر به چشم بیننده می‌رساند.

دیوار‌ها و رنگ کاشی‌ها در کابینت نئوکلاسیک :

رنگ کاشی‌های دیوار و کف آشپزخانه را باید در تناسب و هماهنگی با رنگ کابینت آشپزخانه‌تان انتخاب کنید. برای دیوارهایی که کاشی ندارند، بهتر است از کاغذ‌ دیواری‌های طرح‌دار و قابل شست‌وشو که نمایان‌گر قرن ۱۸ و ۱۹ اروپایی هستند استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری با سبک کابینت نئوکلاسیک در آشپزخانه‌تان داشته باشد.

 

تلفن: 26470281_021

همراه:  09121530855 

WWW.ESHRAGHICO.IR

info@eshraghico.ir

آدرس: نیاوران کاشانک خیابان پورابتهاج, نبش کوچه کهزادی پلاک2 واحد 3

برای عضویت در باشگاه مشتریان vip کافیست عدد 320 را به شماره 10004964  پیامک کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی