eshraghico

طراحی و اجرای اشپزخانه های هوشمند

eshraghico

طراحی و اجرای اشپزخانه های هوشمند

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
  • نیاز به تمیزکاری کمتر:

یکی دیگر از ویژگی‌های شاخصی که کابینت مدرن دارد و بسیار هم وسوسه‌ برانگیز است، نیاز به تمیزکاری کمتر این کابینت‌ها است. کابینت مدرن ، عاری از فرورفتگی و بیرون زدگی است، بنابراین ذرات گرد و غبار یا ذرات غذا، در میان تزئینات آن جای نمی‌گیرد و از آنجا که به صورت یکپارچه امتداد دارند، به راحتی تمیز و گرد و غبار زدایی می‌شوند.

از آنجا که کابینت مدرن آشپزخانه ، در واقع یک نوع سبک طراحی است، شما می‌توانید از اکثر متریال‌هایی که در ساخت کابینت آشپزخانه کاربرد دارند، استفاده نمایید. به عنوان مثال، MDF ، ممبران ، هایگلاس ، فلز ، PVC ، ممبران و حتی چوب طبیعی . بنابراین شما محدودیت چندانی از نظر متریال نخواهید داشت.

از آنجا که سادگی، مهم‌ترین اصل در کابینت مدرن محسوب می‌شود، کابینت‌هایی مانند هایگلاس ، ام‌دی‌اف  و ممبران از کاربرد بیشتری در این سبک از کابینت آشپزخانه برخوردارند. خصوصا کابینت هایگلاس که به دلیل درخشندگی و براق بودن، یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها است و طرفداران بسیاری دارد.

 

عنوان 2

اشپزخانه کلاسیک

کابینت کلاسیک یکی از قدیمی ترین و همینطور زیبا ترین کابینت های اشپزخانه محسوب می شود. استفاده از چوب طبیعی در ساختار کلی آن، طراحی های جذاب، انعطاف پذیری و پوشش دهی بالای فضای اشپزخانه از جمله دلایل محبوبیت کابینت کلاسیک در آشپزخانه محسوب می شوند. چوب ماده ای زنده، طبیعی و گرم است بنابراین به کارگیری آن در کابینت آشپزخانه کلاسیک می تواند به زیبایی، صمیمیت و جذابیت خانه ها بیافزاید.

استفاده از مستحکم ترین چوب هایی نظیر چوب گردو، افرا، راش، سرو، بلوط و زیبایی و طراوت کابینت آشپزخانه کلاسیک را بیشتر کرده و آن را تبدیل به یکی از طرح های محبوب در خرید کابینت آشپزخانه تبدیل نموده است.

اطلاعات بیشتر

ویژگی های ساختاری و شکل ظاهری کابینت کلاسیک در آشپزخانه با مواردی همچون طراحی منبت و معرق، برجسته سازی و حکاکی در چوب، طراحی سر ستون و دستگیره ها، رنگ های مات، قفسه های جادار، ویترین و بوفه زیبا، محفظه جادار و عمیق، طرح های شلوغ، تاج و پا خور و جا چراغی، قرینه سازی های منحصر به فرد می باشد.

 

 تلفن: 26470281_021

همراه:  09121530855 

WWW.ESHRAGHICO.IR

info@eshraghico.ir

آدرس: نیاوران کاشانک خیابان پورابتهاج, نبش کوچه کهزادی پلاک2 واحد 3

برای عضویت در باشگاه مشتریان vip کافیست عدد 320 را به شماره 10004964  پیامک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی